.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معارفه فرمانده جدید انتظامي ساري
صبح دیروز با حضور سردار توكلي فرمانده انتظامي مازندران ،مراسم توديع و معارفه فرمانده انتظامي پيشين و جديد ساري برگزار گردید. به گزارش خبرنگار شمال نیوز ،فرمانده انتظامي مازندران ، با تاكيد بر جلب مشاركت مردم در ايجاد امنيت پايدار گفت: امنيت پايدار تنها با تعامل و مشاركت آحاد مردم و مسوولين تحقق مي‌يابد.

صبح دیروز با حضور سردار  توكلي فرمانده انتظامي مازندران ،مراسم توديع و معارفه فرمانده انتظامي پيشين و جديد ساري برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز ،فرمانده انتظامي مازندران با تاكيد بر جلب مشاركت مردم در ايجاد امنيت پايدار گفت: امنيت پايدار تنها با تعامل و مشاركت آحاد مردم و مسوولين تحقق مي‌يابد.
وی برقراري نظم، انضباط و امنيت در جامعه را از وظايف ذاتي ناجا عنوان كرد و گفت: برقراري ثبات امنيتي يكي از دغدغه‌هاي دولتمردان است.

در ادامه اين مراسم فرماندار ساري در سخناني گفت: نيروي انتظامي در برقراري نظم و امنيت در كشور از هيچ كوششي دريغ نمي‌كند و ملت ما نظم و امنيت موجود را مديون زحمات بي‌شائبه سبزپوشان جان بر كف ناجا است.

در پايان اين مراسم از زحمات چهار ساله سرهنگ "پرويز شعباني" فرمانده سابق انتظامي ساري تقدير و سرهنگ "علي حسين محمودي" به عنوان فرمانده جديد انتظامي اين شهرستان به حاضران معرفي شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.397 seconds.